Útmutató a sikeres társkereséshez

Találd meg a társadat néhány hónapon belül!

 

Több évnyi és több száz órányi társkeresőkkel folytatott coaching ülés, 25 élő társkereső tréning után összegyűjtöttem Neked a legsikeresebb társkeresők módszereit. Használd te is a bevált trükköket, és találd meg minél gyorsabban az Igazit!

 

Tíz évvel ezelőtt, amikor már évek óta kerestem a társamat, a fél karomat adtam volna egy ilyen anyagért. Sok-sok béna randi után döntöttem úgy, hogy ideje módszert váltanom. Utánaolvastam a témának, és magamon kísérleteztem ki egy módszert, ami aztán néhány hónap alatt meg is hozta az eredményét: találkoztam valakivel, aki azóta is a férjem. Az elmúlt évek alatt a klienseim is eredményesen találtak társat ezekkel a technikákkal.

randi10_1.jpg

Mit találsz konkrétan a tananyagban?

 

NÉGY ÉS FÉL ÓRÁNYI HANGANYAGOT + EGY 42 OLDALAS MUNKAFÜZETET, AMI SEGÍT RENDEZNI A GONDOLATAIDAT ÉS ELKÉSZÍTENI A TERVEIDET

A tartalomjegyzékért kattints IDE!

 

Nézd meg, mit mondtak a tréning korábbi résztvevői!

 

„Nagyon tetszik, hogy végre egy átlátható, rendszerbe összefogott anyagot kaptam. Látszik, hogy sok tapasztalatod van a társkeresés terén, mert rengeteg a jól hasznosítható, gyakorlati tanács. Egyszerűen neki kell állni és csinálni. (Laci 38 éves – Kecskemét)

„Örülök, hogy végre nem csak a női magazinokban szereplő „5 hasznos tipp” jellegű tanácsokat kaptam, hanem foglalkozhattam azzal is, hogy hol akadtam el a múltban, miféle régebbi tapasztalatok gátolnak most a társkeresésben. Különösen hasznos volt számomra mindaz, amit az önbecsülés fontosságáról mondtál. Most már látom, hol van még tennivalóm, min kell változtatnom, hogy sikeres legyen a társkeresésem.” (Móni 37 éves – Budapest)

„Nagyon hasznos anyag, köszönöm! Kár, hogy nem korábban találkoztam vele. Ha már a randizási szakasz elején felismertem volna a „békákat”, akkor sok szomorú kapcsolattól megkímélhettem volna magamat. De most már biztosan felismerem majd, hogy kikkel nem érdemes kapcsolatot kezdenem.” (Gabi 41 éves – Hosszúhetény)


Mennyit ér és mennyibe kerül az Útmutató?


 

  • Az Útmutatóban található anyagok felfedik azokat a működő módszereket, amelyeket magam és a klienseim a saját pénztárcánkból tapasztaltunk ki, hogy Neked ne kelljen.
  • Az anyag nagyon gyakorlatorientált, megoldásfókuszú. Semmi mellébeszélés. Sok hasznos információ a hanganyagokban és a munkafüzetben olyan kérdések, amelyek segítségével a saját megoldásodat, terveidet tudod kidolgozni.
  • Csak működő megoldások. Minden egyes hanganyag meghallgatása, a feladtok megoldása egy lépéssel közelebb visz ahhoz, hogy megtaláld a társadat. Több hónapnyi kísérletezést spórolok meg neked.
  • Most őszintén! Mennyit ér meg neked az, hogy végre megtaláld a társadat?

Nagyjából egyetlen egyéni coaching áráért kapsz több mint négy órányi hanganyagot, egy munkafüzetet és működő megoldásokat.

És ez még nem minden!

 

TOVÁBBI KÉT BÓNUSSZAL IS MEGAJÁNDÉKOZLAK 7500 FT ÉRTÉKBEN!

 

1. A BOLDOG PÁROK TITKAI CÍMŰ 3 RÉSZES ELŐADÁSSOROZAT - amelyből megtudhatod, mit csinálnak másként a boldog párok

  • Ha majd megtalálod a párod, nem kell többé azon izgulnod, hogy a nehezen megtalált társadat hogyan tartsd meg.
  • Megmutatom neked, mi minden szükséges ahhoz, hogy hosszú távon is harmonikus maradjon a párkapcsolatod.
  • Meg fogod érteni, mennyire fontos az önbecsülés a biztonságot adó párkapcsolatban, és arra is kapsz ötleteket, hogyan tartsd fenn a pozitív önbecsülésedet.
  • Megmutatom, hogy mennyire életbevágó, hogy legalább az egyikőtök ismerje a hatékony konfliktuskezelés alapjait. Enélkül sajnos a legjobban induló kapcsolatod is tönkre fog menni.

Ez az előadássorozat 2.990 Ft-ba kerül, de biztosan rájöttél, hogy ennél sokkal többet ér.

 

2.BÓNUSZ - COACHING ÜLÉS FÉLÁRON (VIDÉKIEKNEK, KÜLFÖLDÖN ÉLŐKNEK SKYPE-ON)

 

A megrendeléstől számított 3 hónapon belül bármikor kérhetsz egy coaching ülést féláron - vagyis 9.000 Ft helyett 4.500 Ft-ért

  • Ahogy haladsz előre a tudásanyag feldolgozásában, rá fogsz jönni, hogy mennyi elakadásod származik a múltból, amin lehet, hogy egyedül nem tudsz továbblépni.
  • A megoldásfókuszú társkereső coaching során nem a múltban fogunk vájkálni, hanem azt keressük, te hogyan tudsz hatékonyabban tenni azért, hogy minél előbb rátalálj a társadra.
  • Nem a sablon-megoldásokat ajánlom neked, hanem abban segítelek, hogy megtaláld a saját megoldásaidat.
  • Amikor már belefáradtál a sikertelen randizásba, akkor kell valaki, aki segít továbblendülni motiválni.

 

NÉZD MEG, MIBE KERÜL MINDEZ! KATTINTS IDE!

NEKED MEGÉR ENNYIT, HOGY PÁROD ÉS CSALÁDOD LEGYEN?