Rólam

dsc_0042-janosi-valeria_320.jpgJánosi Valéria párkapcsolati coach és mediátor vagyok.

Elsősorban párkapcsolati kérdések miatt fordulnak hozzám társkeresők és párkapcsolatban élők.

A társkeresőknek segítek ránézni arra, hogy hol akadtak el a párkeresésben. Elsősorban a belső elakadásokat igyekszünk megkeresni, majd elérni a kliens vágyott célját: egy boldog párkapcsolatot.

Párkapcsolatban élők általában azért keresnek meg, mert ellaposodott a viszonyuk, romboló veszekedésekbe bonyolódtak, megcsalták egymást, vagy éppen „szépen” szeretnének elválni.

Dolgozom olyan szülőkkel is, akik nehezen értenek szót kamasz gyerekeikkel, és szükségük van arra, hogy egy közvetítő jelenlétében ismét visszataláljanak egymáshoz.

Hogy miért ezzel foglalkozom? Hosszú történet.

Egyrészt 20 évig tanítottam egy belvárosi gimnáziumban, ahol volt időm megismerni a kamaszok lelkivilágát és a szüleikkel való konfliktusokat is. Másrészt párkapcsolat-ügyben magam is sokat küzdöttem, amíg az önbizalom-hiányos szingliből magabiztos házas nő lettem. Az utam során nagyon komoly belső átalakuláson mentem keresztül, és megértettem, hogy egy jó párkapcsolathoz nagyon sok mindent meg kell tanulni és tenni. Most ezt a tudást szeretném átadni a hozzám fordulóknak, és szeretném végigkísérni őket azon az úton, amelyen ők is eljuthatnak egy kiegyensúlyozott, boldog párkapcsolathoz.

 

Tanulmányaim:

Párkapcsolati coach képzés

Megoldásfókuszú mediátor képzés

Mediátor képzésIgazságügyi Minisztérium által akkreditált mediátor – Nyilvántartási szám: T/002589

Semmelweis Egyetem:  mentálhigiéné és szervezetfejlesztő

Erőszakmentes Kommunikáció

Segítő beszélgetés a gyakorlatban

Life coach képzés

Női újságírás

Drámapedagógus szakvizsga – Káva Kulturális Műhely

József Attila Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar

magyar-történelem szak

József Attila Gimnázium Székesfehérvár